onsdag 27. juli 2011

Svarttjern




4 kommentarer:

  1. Gratulerer!! Endelig er du kommet i gang, og det synes jeg er kjempegøy!! :) Dette blir helt supert bare du blir litt bedre kjent med systemet, og får det sånn du vil ha det. Brukte ganske lang tid jeg også, før jeg ble fornøyd.

    Flott førsteinnlegg, og headerbildet er et blinkskudd!

    Lykke til videre,..dette blir kjempebra! Og bare spør hvis det er noe du lurer på, så kan jeg prøve å hjelpe så godt jeg kan.

    Snakkes...:))

    SvarSlett
  2. Kult navn også forresten.."BBB"...:)))

    SvarSlett
  3. Heisann Brit og gratulerer så masse med fin blogg! :)) Nydelig bilde av nøkkrosen, og gleder meg til å se flere bilder her. Koselig med flere kjentfolk, og håper du vil trives :))))

    SvarSlett
  4. En ny og flott blogg. Spennende. Skjønner at du har funnet den beste mentoren. Lykke til.

    SvarSlett